Thursday, December 30, 2010

RESULT WEH,,

ahah,,aku dpt 10a~~

nih aku nop cito nih..alkesoh amek result..
haa,,kol 11 umi mseh soh siap,kol 11.45 umi blek..then trus g skulah ku..uje taim nis..kol 11.55 spa..
trun keto aku mlengge jah..ustxh laum 'mlengge mimi,derah ckit uje nis deme key '..
waa~malu akuh..lari doe kno tgur gitus..salam nan ustazah2ku skalian.."nih calon cmerlang pmru nih"..
aku sengih jaa~mce skalo boh..
pahtu??aku tggu umi park keto..then aku g tgop snarai nmo bbdop,klas taun  dpn..1st klas ag aku nih,,
slamat...then skodem name bro,pon 1st klas..
eceh..bla3333~~mlah eh..pnje aku nop tulih,,
lpas amep rsult bro,,umi soh aku amep aku punyo pmru..
msop blik gru,,tcher yana oyap'awk dwn a',,,'mtop dgn tche rosnita'..
sbloh aje mejo oh..
aku pom mnunggu dgn sbr..(sambil2 ckgu2 n ustazah2 len mnanye aku "brp mimi ")
aku jwb"xdpt lg"..dupdapdupdap~
"tahniah mimi,,awk dpt 10a"..wawawawa~~aku dgn tgn yg tktar2 mmegang slip kptusan tuh...
then kedengaran TAHNIAH drpd gru2 len..
aku xdpt ckp ppe,skdr m'angguk dgn mata brkaca..air mata kgembiraan kluar..
umi aku pon same..indah btul prasaan mse tuh..xdpt nk gmbrkn..
haa....bru PMRU,blom SPM agih..eceh

tu jela nop citoo..xop edit pom nis,,ori2 aku post,,ouh2 aku dpt fon col dr ahli fmly ku~~
n.....MANY2 ADIAH IS COMIN`..heppyyyy gi-laa...hee

No comments:

Post a Comment