Sunday, December 19, 2010

juz involve!!

ukeh..first aku nk bg salam kt sesapa yg dah susah2 check blog aq...haa,,mlang tul..bwu jeq bt niy...
xd ppe yg aku nk post..

siapa aku??
ok2,,kite bknalan dlu yaah..
namaku NURSYAMIMI..fmly aku kasik kat aku msa aku lahir dlu...
aku lahir pd 14 jan 1996..um0o??lu kira sndri aa''..haaa
skula besa2,,kire rr...
aku niy dak kelantan...
lg??
uhh,,,seem i'm blackout sudaa...
aku citer ape tg ade lm mind aku jela yee...
skunk aku mnuntut di MAAHAD RAHMANIAH KUALA KRAI..
hobi??
makan+tido..makan+tido..huwaaa
kaler??
bulee aje except jingga!sket mate wooo....
sub pebret??
english,,,n math(aku sjer bt2 ske,,,act aku mmg cannot go larh..)huu
pgai??
ahah..niy yg subjektif nih..opps!jgn slaa paam,,,bkn kntrobersi aahh...
aku??
cpt m'gelabah..nervous..gabra n so on laah
kkadam mlutku ini agak laser,,haha
.......................

e2 jer aku bleh citer,,d end..tens

No comments:

Post a Comment