Wednesday, December 29, 2010

PMRU???

SALAM,,
ohoo,,rsult ku dijangka keluar esok hari?weiy,,kluar ka diumumkan?mmg lmah pggunaan kosa kata btul nih,,aa??alaa,,taram jaa,,..
OK2,,nk tw PMRU tu paa?it is *penilaian menengah rendah ugama*
um,,semua pelajar tingkatan 2 diwajibkan mengambil ujian ini bg melayakkan diri
tok msop tingkatan 3..msop bole diguna ka untk ayat nih ha?aa,ak pon tata0..hee
12 subjek,,BM,BI,QR,TH,MU,SN,TF,HD,NS,INSYA',FQ,lg stu ak x egt lorh..
bnyk sgt tuh,,hee(alsanygamatlahcliche)
dr 12 nih,,ad 4 madah yg dikombinasikan,iaitu...sudos,xegt plop..maka terhasil 2 sub yg msing2 stu sub digabungkan 2..xpham?aduii,,aku pon ta paam..bek bt2 paam jer..haa
xp2,,nti ak gtw lah..otak tga tepu nih lmer sgt cuti..(logikskitalsnnih)
trial aku...*7a 3b*...ha?lw korang ckp ak nk promot dri aku mmg ko nih cetek akal lah...
lw aku dpt *9++ ma0 jgk aku bold kn,,tp *7 tuh mnde weh..orang x pndang pon..
sedar2 dri lah skit mimie o0ii,,
DAH2,,esok?
  a:whether aku dpt rsult yg jlas2 bole d'bggakan?
  b:or aku dpt rsult yg bole than?
  c:atau aku dpt rsult ckop2 mkn aje?
  d:au(BA)ana dpt rsult yg bole di'title"kn UNDERGROUND?

ADUSS,,mna stu nih?tp..bonde aku ok aje..n dy xd hope tnggi mlangit..
eg:mimie,,bonda nak kptusan kmu nih 10a yg cmerlang,,(ala2madihahgituu)..
nope2..bonde aku xd ckp mcm tuu...heh..slmat!

ada orang ckp *better something than nothing*..
andaikan aku **di undergroundkn* moto tuh bole diguna pakai ker?
alorh..mau x step up trus lgutuh..ngee!

chow dlu,,sop aku repot aa'..take care,

No comments:

Post a Comment